„Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki „
Koszt transportu zamówionych towarów
Przesyłka do 50 m2 lub 1000 kg ( 1 paleta) - 230 zł lub 240zł , za pobraniem + 100 zł
Przesyłka kurierska płytki wielkoformatowe 140 cm , 160 cm , 180 cm - 420 zł
Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem
Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 powyżej danej ilości zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę zgodnie z powyższą informacją.
System nie zlicza palet poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.
Koszt transportu dotyczy przesyłki 1 palety do 50 m2 lub 1000 kg powyżej danej ilości zostanie naliczona opłata za każdą następną paletę
INFORMACJEA DOTYCZĄCA ODBIORU TOWARU
W PRZYPADKU TOWARÓW DOSTARCZANYCH PRZEZ FIRME KURIERSKĄ NA PALECIE NALEŻY OBEJRZEĆ PRZESYŁKĘ Z ZEWNĄTRZ CZY PALETA LUB OPAKOWANIA ZEWNETRZNE NIE ZOSTAŁY USZKODZONE.
WAŻNE PRZY KURIERZE PROSZĘ PRZECIĄĆ I ZDJĄĆ FOLIĘ ZABEZPIECZAJĄCĄ CELEM WSTĘPNYCH OGLĘDZIN
JEŻELI ODBIORCA PRZESYŁKI STWIERDZI , ŻE STAN PRZESYŁKI DOSTARCZONEJ NA PELECIE NIE BUDZI JEGO ZASTRZEŻEŃ TO NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM WPISUJE ADNOTACJE "TOWAR PRZYJĘTO WARUNKOWO BEZ SPRAWDZENIA"
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej otrzymania i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych.
W PRZYPADKU STWIERDZENIE USZKODZEŃ MECHANICZNYCH ZAMÓWIONEGO TOWARU LUB NIEZGODNOŚCI PRZESYŁKI Z ZAMÓWIENIEM NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY
Jeśli odbiorca przesyłki po tym terminie nie zgłosi żadnych zastrzeżenie oznacza to , że towar został odebrany bez zastrzeżeń jakościowych i ilościowy.
Po upływie 24 godzin reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.
- 1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:
SCHENKER , JASFBG
- 2. Towary dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku
- 3. Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzine dostawy przesyłek.
- 4. Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich
Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu.
- 5. Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar.
- 6. Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny kosztw terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient.
- 7. Ponowna dostawa towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
- 8. Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym(ewentualne uszkodzenia) i jej zgodnośc z zamówionymi towarami.
- 9. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole reklamacyjnym lub na liście przewozowym w obecności kuriera.
- 10. Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących tej przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.
- 11. Jeśli dostarczany towar będzie na palecie euro należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia.
- 12. Dokładne sprawdzenie zawatości przesyłki i wnętrza opakowań znajdujących się na palecie klient zobowiązany jest dokonać w ciagu 24 godzin. od otrzymania przesyłki.
- 13. Jeżeli stan przeyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia , klient zobowiązany jest niezwłocznie po sprawdzeniu przesyłki złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne z zachowanie zasad wskazanych w regulaminie.
- 14. Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzoneg towaru.
- 15. W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa w pkt. 14 , uważa się za rezygnację klienta z roszczń reklamacyjnych.
- 16. W przypadku odbioru osobistego , klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.
- 17. Brak jakichkolwiek zastrzeżen ilościowych i jakościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar.
- 18. W przypadku odbioru osobistego towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trasporcie towaru z magazynu do miejsca zamieszkania klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.