„Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki „
Koszt transportu zamówionych towarów
Przesyłka do 50 m2 lub 1000 kg ( 1 paleta) - 240zł , za pobraniem + 100 zł
Przesyłka kurierska płytki wielkoformatowe 140 cm , 160 cm , 180 cm - 390 zł
Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 lub 1000 kg, powyżej danej ilości zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę, zgodnie z powyższą informacją.
System nie zlicza palet, poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.
Przesyłka kurierska - płytki wielkoformatowe CERAMIKA PARADYŻ 120X280 - 920 zł.
Przesyłka kurierska - płytki wielkoformatowe TUBĄDZIN - 120X240 cm oraz 120X280 cm - 1520 zł
Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem.
Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 lub 1000 kg, powyżej danej ilości zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę, zgodnie z powyższą informacją.
System nie zlicza palet, poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.
INFORMACJA DOTYCZĄCA ODBIORU TOWARU
W PRZYPADKU TOWARÓW DOSTARCZANYCH PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ NA PALECIE, NALEŻY OBEJRZEĆ PRZESYŁKĘ Z ZEWNĄTRZ, CZY PALETA LUB OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNE NIE ZOSTAŁY USZKODZONE.
WAŻNE. PRZY KURIERZE PROSZĘ PRZECIĄĆ I ZDJĄĆ FOLIĘ ZABEZPIECZAJĄCĄ CELEM WSTĘPNYCH OGLĘDZIN.
JEŻELI ODBIORCA PRZESYŁKI STWIERDZI , ŻE STAN PRZESYŁKI DOSTARCZONEJ NA PALECIE NIE BUDZI JEGO ZASTRZEŻEŃ, NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM WPISUJE ADNOTACJE "TOWAR PRZYJĘTO WARUNKOWO BEZ SPRAWDZENIA"
Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od jej otrzymania i zgłoszenia w tym terminie stwierdzonych nieprawidłowości ilościowych lub jakościowych.
W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZEŃ MECHANICZNYCH ZAMÓWIONEGO TOWARU LUB NIEZGODNOŚCI PRZESYŁKI Z ZAMÓWIENIEM NALEŻY SPORZĄDZIĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ SZKODY.
Jeśli odbiorca przesyłki w tym terminie nie zgłosi żadnych uwag, oznacza to , że towar został odebrany bez zastrzeżeń jakościowych i ilościowych.
Po upływie 24 godzin reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.
DOSTAWA PŁYTEK WIELKOFORMATOWYCH 120x240, 120X280
Na miejscu dostawy powinien być zapewniony wózek widłowy umożliwiający boczny rozładunek skrzyni.
W przypadku braku wózka możliwy jest rozładunek ręczny, który Klient zapewnia we własnym zakresie.
Za wszelkie uszkodzenia płytek powstałe podczas tego typu rozładunku, firma Opoczno Płytki Monika Białas nie ponosi odpowiedzialności.
Jeżeli stłuczka zostanie zidentyfikowana jeszcze na samochodzie przewoźnika, Klient powinien udokumentować uszkodzenia zdjęciem i adnotacją na dokumencie dostawy potwierdzoną przez Kierowcę i Klienta, co będzie warunkiem koniecznym do dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- 1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:
SCHENKER , JASFBG
- 2. Towary dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
- 3. Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy przesyłek.
- 4. Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich
Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu.
- 5. Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar.
- 6. Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt w terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient.
- 7. Ponowna dostawa towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
- 8. Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym(ewentualne uszkodzenia) i jej zgodnośc z zamówionymi towarami.
- 9. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole reklamacyjnym lub na liście przewozowym w obecności kuriera.
- 10. Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących tej przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.
- 11. Jeśli dostarczany towar będzie na palecie euro należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia.
- 12. Dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki i wnętrza opakowań znajdujących się na palecie klient zobowiązany jest dokonać w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki.
- 13. Jeżeli stan przesyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia , klient zobowiązany jest niezwłocznie złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne z zachowaniem zasad wskazanych w regulaminie.
- 14. Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
- 15. W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa w pkt. 14 , uważa się za rezygnację klienta z roszczń reklamacyjnych.
- 16. W przypadku odbioru osobistego , klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.
- 17. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych i jakościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar.
- 18. W przypadku odbioru osobistego towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie towaru z magazynu do miejsca zamieszkania klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.